1 post / 0 new
Obrázok používateľa Radolnino
Offline
Naposledy aktívny/a: pred 2 mesiace 1 týždeň
Zaregistrovaný/á: 3 Mar 2013 - 17:51
Referent zákazníckej linky Gorenje

REFERENT ZÁKAZNICKÉ LINKY

 

Náplň práce:

příjem zákaznických reklamací, jejich evidence do systému, vystavování vratek
denní telefonická a e-mailová komunikace se zákazníky, servisy a prodejci 
práce s tabulkami a databázemi

Osobnostní předpoklady a dovednosti:

min. SŠ vzdělání s maturitou
asertivita
týmový hráč
pozitivní myšlení
důslednost, spolehlivost a zodpovědnost
výborné komunikační schopnosti a písemný projev
znalost anglického jazyka výhodou
znalost MO - Excel, Word, Outlook, základy práce v SAP výhodou

Nabízíme:

stravenky
občerstvení na pracovišti
příjemné pracovní prostředí
pracovní doba od 8:00 do 16:00 hod.
práce ve stabilní zahraniční společnosti s dlouholetou tradicí
parkování zdarma v areálu společnosti
autobusová zastávka 2 min. pěší chůze se spojením (č.351) na metro Letňany

Nástup: ihned

 

Pracovní pozice: na dobu určitou do 31. 10. 2019 - zástup za kolegyni na mateřské a rodičovské dovolené - možnost prodloužení na dobu neurčitou

 

Plat: 24 000 Kč v hrubém

 

Místo výkonu práce: Gorenje spol. s r.o. Hlavní 318, Praha - Měšice, 250 64

 

V případě zájmu zašlete svůj životopis na e-mail: radoslav.hunady@gorenje.com