54 posts / 0 new
Najnovšie pridané
Nox
Obrázok používateľa Nox
Offline
Naposledy aktívny/a: pred 4 roky 3 mesiace
Zaregistrovaný/á: 28 Mar 2007 - 13:08
mBank

Mate niekto ucet v mBank? Potrebovali ste k zalozeniu obciansky, pas a aj potvrdenie o prechodnom pobyte???

Obrázok používateľa ram55
Offline
Naposledy aktívny/a: pred 2 roky 8 mesiacov
Zaregistrovaný/á: 28 okt 2008 - 15:18
ahoj, potrebujes len pas a

ahoj, potrebujes len pas a obciansky preukaz, nic ine. a jednu adresu, kam i poslu karty.

Nox
Obrázok používateľa Nox
Offline
Naposledy aktívny/a: pred 4 roky 3 mesiace
Zaregistrovaný/á: 28 Mar 2007 - 13:08
do inej banky

mi stacili dva preukazy totoznosti. Preco potrebuju prave pas? Vsak sme v EU...

Obrázok používateľa ram55
Offline
Naposledy aktívny/a: pred 2 roky 8 mesiacov
Zaregistrovaný/á: 28 okt 2008 - 15:18
lebo to maju v internych

lebo to maju v internych predpisoch, takze bez pasu ti ucet neotvoria, ani mne ho neotvorili, som si musel doniest zo Slovenska.

Obrázok používateľa miso
Offline
Naposledy aktívny/a: pred 9 mesiacov 3 týždne
Zaregistrovaný/á: 27 máj 2007 - 11:24
staci OP

Ked som zakladal ucet pre mojho otca, stacil OP a nic viac, adresu som dal svoju. Zase ja som si zakladal SK ucet, tam mi tiez stacil OP, dokonca som im dal ceske tel. cislo, takze s tymi predpismi to nebude take prisne (asi zalezi aj od pracovnikov)

Obrázok používateľa janicah
Offline
Naposledy aktívny/a: pred 6 mesiacov 4 týždne
Zaregistrovaný/á: 19 sep 2007 - 15:55
nepotrebovala som...

ja som nepotrebovala pas, mala som OP a potvrdenie o prechodnom pobyte na uzemi CR - nepamatam si presne, mozno druhy doklad na overenie totoznosti ano, ale som si ista, ze pas to nebol.

 

Obrázok používateľa foter
Offline
Naposledy aktívny/a: pred 9 rokov 5 mesiacov
Zaregistrovaný/á: 5 apr 2007 - 12:37
mbank

ja som potreboval len pas a zaregistroval som sa elektronicky, behom troch dni prisiel kurier, doniesol mi kody a do tyzdna som mal kreditku

 

Obrázok používateľa Aurel
Offline
Naposledy aktívny/a: pred 10 rokov 4 mesiace
Zaregistrovaný/á: 21 dec 2008 - 19:20
odo mna chceli pas a najomnu

odo mna chceli pas a najomnu zmluvu

v predpisoch maju ze poskytuju sluzby len ceskym obcanom a ze na otvorenie uctu je potrebne potvrdenie o trvalom pobyte (aspon take cosi sa mi zda)

no a oni obchadzaju vlastny interny podpis tym, ze namiesto toho potvrdenia o pobyte k tomu davaju najmonu zmluvu, lebo v Polsku to aj tak nikto nepozna :) 

Obrázok používateľa Hafan
Offline
Naposledy aktívny/a: pred 10 rokov 3 mesiace
Zaregistrovaný/á: 11 okt 2008 - 15:05
A vase skusenosti s Mbank?

A vase skusenosti s Mbank? Nejake negativa???

Nox
Obrázok používateľa Nox
Offline
Naposledy aktívny/a: pred 4 roky 3 mesiace
Zaregistrovaný/á: 28 Mar 2007 - 13:08
hej, negativne

nechceli mi zalozit ucet, lebo tu nemam pas:) Pride mi to divne a neflexibilne, nakolko pas uz v EU netreba, OP a vodicak im nestacil:) Ale nevadi, ked maju dost penazi, ze si mozu dovolit odhanat klientov, tak prejdem ku konkurencii, kde nerobia problemy:)

Obrázok používateľa mirorim
Offline
Naposledy aktívny/a: pred 2 roky 9 mesiacov
Zaregistrovaný/á: 24 sep 2007 - 16:37
konkurencia?

aka relevantna konkurencia je k mBank?

Nox
Obrázok používateľa Nox
Offline
Naposledy aktívny/a: pred 4 roky 3 mesiace
Zaregistrovaný/á: 28 Mar 2007 - 13:08
no,

sporiaci ucet bez poplatkov a relativne ok percentom - ING Konto

Obrázok používateľa mirorim
Offline
Naposledy aktívny/a: pred 2 roky 9 mesiacov
Zaregistrovaný/á: 24 sep 2007 - 16:37
to ano, ale

a) z bodu 3.3 vseobecnych obchodnychg podmienok - "Úroky jsou připisovány ve prospěch účtu ING Konto vždy k poslednímu dni každého kalendářního čtvrtletí."

b) urok 2,5% nie je garantovany, banka ho moze hocikedy menit... ale to moze skoro kazda na sporiacom ucte, s tym clovek nic nenarobi... (napr. GEmoney maju teraz urok 3,5% a od augusta im to ma rapidne klesnut tusim na 1,nieco. ale stale alepsie ako 0,01% na beznom ucte)

Obrázok používateľa tereza
Offline
Naposledy aktívny/a: pred 6 rokov 5 mesiacov
Zaregistrovaný/á: 6 nov 2008 - 08:06
Jj, suhlasim ING Konto je

Jj, suhlasim ING Konto je dobre...ale vedel by niekto odporucit vyhodny bezny ucet bez poplatkov? (okrem mBank). Lebo mi teraz v CSOB zrusia studenta, tak zistujem kam sa presunut ... ale zatial to len predsa vyzera na tu mBank, koli tomu hadam pohladam aj ten pas :)

Obrázok používateľa jano82
Offline
Naposledy aktívny/a: pred 3 roky 8 mesiacov
Zaregistrovaný/á: 14 júl 2008 - 21:08
Reifeiisen bank je fajn, ak

Reifeiisen bank je fajn, ak ti chodi aspon 15000Kc na ucet mesacne a nemas vela operacii. Mam zalozeny ucet aj u mBank, ale radsej stale pouzivam ten v RB.

Obrázok používateľa MaggieBe
Offline
Naposledy aktívny/a: pred 11 mesiacov 3 týždne
Zaregistrovaný/á: 20 apr 2008 - 01:26
...

...

Obrázok používateľa jano82
Offline
Naposledy aktívny/a: pred 3 roky 8 mesiacov
Zaregistrovaný/á: 14 júl 2008 - 21:08
len pas im stacil, ale

len pas im stacil, ale obciansky a vodicsky nie :(. keby ze byvam dalej nez 10 minut tak ma to dost odradi. A teraz je trochu hlupejsie, ze normalny eMax bude mat velmi nizke urocenie a len ten eMax plus, kde je len jeden vyber za mesiac ma nadalej 2,8%.

Zariadoval som si to na Pankraci, registracia na nete predtym, usetri to trochu casu. Doporucujem tam ist cez vikend poobede, vtedy tam bolo uplne prazdno.

Obrázok používateľa Mihal
Offline
Naposledy aktívny/a: pred 2 roky 2 týždne
Zaregistrovaný/á: 5 okt 2007 - 10:05
dobra volba ;)

nechapem ludi, ktori ani po roku a stvrt odkedy je na ceskom trhu mBank nepresli k nej. ja ju mam uz rok a som s nou maximalne spokojny. moze sa zdat nedoveryhodna pretoze tu nema ziadne pobocky, bankomaty ale tri vybery mesacne zdarma bohate stacia. vobec ziadne poplatky. ked som bol v CS, tak ma na rok vysli poplatky minimalne tisicku. takze ked som usetril iba tisicku, aj tak som spokojny :o)

odporucam stranku www.bankovnipoplatky.com/

Obrázok používateľa Lmich
Offline
Naposledy aktívny/a: pred 1 rok 11 mesiacov
Zaregistrovaný/á: 13 apr 2008 - 16:28
nedoveryhodnost bank

Mozno k nej nepresli preto, lebo nemali so sebou pas. ;-)

Inak na doveryhodnosti banky uberaju take veci, ako sa ta ktora banka snazi vyjebabrat s klientami. A zda sa, ze mBank sa snazi dostat medzi cesky priemer, aj ked moj osobny favorit s "nejasnymi poplatkami" je CSOB.

Ako sa momentalne snazi mBank nenapadne vytiahnut nejaku tu korunku z klientovho vrecka pisu v tomto clanku:

http://aktualne.centrum.cz/ekonomika/clanek.phtml?id=632681

Obrázok používateľa miso
Offline
Naposledy aktívny/a: pred 9 mesiacov 3 týždne
Zaregistrovaný/á: 27 máj 2007 - 11:24
Dovolim si oponovat s tym

Dovolim si oponovat s tym nenapadne. Mne prisiel mail s vysvetlenim. Chapem, ze je to zhorsenie podmienok, ale je kriza a zrejme budu nasledovat aj ine banky.

Obrázok používateľa Lmich
Offline
Naposledy aktívny/a: pred 1 rok 11 mesiacov
Zaregistrovaný/á: 13 apr 2008 - 16:28
napadnost

Ja som ten email nevidel, takze mozem posudzovat len podla toho clanku a tam pisu, ze je to az v bode 9, co je trochu daleko a osobne by som to asi nemal silu citat cele, ale holt, to by bola moja vlastna blbost.

Obrázok používateľa keke
Offline
Naposledy aktívny/a: pred 3 roky 9 mesiacov
Zaregistrovaný/á: 4 okt 2007 - 12:49
juju asi to bude pasom :) btw

juju asi to bude pasom :)

btw ja som si mkonto zalozila hned na zaciatku...teda niekedy v lete minuleho roku a musim sa priznat, ze mi nieco chybalo (pas, neviem uz:) a ujo kurier sa nadomnu zlutoval :)

ucet som zacala pouzivat pred mesiacom, kedy som uz uplne rezignovala na predrazenu csas.... a som zatial velmi spokojna, najma s emaxom, ci ako sa vola :)

Obrázok používateľa jozocz
Offline
Naposledy aktívny/a: pred 1 rok 7 mesiacov
Zaregistrovaný/á: 18 feb 2009 - 01:14
dobrá volba...

Vie mi tvoja mBank  ochrániť účet pred exekútorom ? Podla toho zistíme aká je dobrá . 

Obrázok používateľa Hafan
Offline
Naposledy aktívny/a: pred 10 rokov 3 mesiace
Zaregistrovaný/á: 11 okt 2008 - 15:05
A co FIO?

Je dosti podobna mbank. Ok, ma vybery po 6CZK, ale tak casto vybery nerobim aby ma to zabilo. Navyse posielanie penazi na SVK je zdarma, pretoze FIO je uz aj na SVK.

Obrázok používateľa wasko
Offline
Naposledy aktívny/a: pred 3 mesiace 3 týždne
Zaregistrovaný/á: 3 máj 2007 - 07:06
mozno od veci

ale máte niekto mbank sk a mbank cz a prevádzate peniaze medzi nimi? ako je to spoplatnene? (hladam alternativu CSOB CZ vs. CSOB SK... :)

Obrázok používateľa miso
Offline
Naposledy aktívny/a: pred 9 mesiacov 3 týždne
Zaregistrovaný/á: 27 máj 2007 - 11:24
Zatial to (mBank CZ <-> SK)

Zatial to (mBank CZ <-> SK) nevedia, ale slubuju to.

Obrázok používateľa wasko
Offline
Naposledy aktívny/a: pred 3 mesiace 3 týždne
Zaregistrovaný/á: 3 máj 2007 - 07:06
to je celkom

skoda, myslim ze by sa im podarilo pretiahntu vela klientov CSOB na svoju stranu...

Obrázok používateľa miso
Offline
Naposledy aktívny/a: pred 9 mesiacov 3 týždne
Zaregistrovaný/á: 27 máj 2007 - 11:24
Zatial sa mozes inspirovat

Zatial sa mozes inspirovat napr. tu: http://hemerojd.blog.cz/0808/prevod-penez-ze-zahranici-do-mbank

Ja to robim tak, ze niekomu z rodiny (kto zije na SK) poslem na jeho CZ mbank ucet peniaze, dotycna osoba to na SK vyberie z bankomatu (bez poplatku) a cez inu banku mi to vlozi na moj SK ucet ;-)

Obrázok používateľa wasko
Offline
Naposledy aktívny/a: pred 3 mesiace 3 týždne
Zaregistrovaný/á: 3 máj 2007 - 07:06
jasne

mne len chybaju tie osoby co by boli na sk a mali v cz mbank ucet :)

Obrázok používateľa miso
Offline
Naposledy aktívny/a: pred 9 mesiacov 3 týždne
Zaregistrovaný/á: 27 máj 2007 - 11:24
Tak uz vies, co mas vnutit

Tak uz vies, co mas vnutit prvej doveryhodnej navsteve ;-)

Obrázok používateľa mircoo
Offline
Naposledy aktívny/a: pred 1 rok 1 mesiac
Zaregistrovaný/á: 11 Mar 2007 - 10:53
cau

tento postup vyzera celkom zaujimavo, ale mne sa tusim zda ze mBank meni peniaze CZ-EU o 2% nevyhodnym kurzom, ale niesom si isty ci to plati pri vybere z bankomatu alebo iba pri platbe kartou...

Obrázok používateľa notbuuk
Offline
Naposledy aktívny/a: pred 7 rokov 9 mesiacov
Zaregistrovaný/á: 28 máj 2009 - 23:28
skus UniCredit

Konkrétne konto mozaika...výbery kartou v 19 krajinách európy zdarma a dokonca v eurách z eurového účtu vedeného v ČR

Obrázok používateľa doloressa
Offline
Naposledy aktívny/a: pred 2 roky 10 mesiacov
Zaregistrovaný/á: 13 Mar 2009 - 14:21
ja som potrebovala aj

ja som potrebovala aj potvrdenie o prechodnom pobyte aj pas....

Obrázok používateľa wasko
Offline
Naposledy aktívny/a: pred 3 mesiace 3 týždne
Zaregistrovaný/á: 3 máj 2007 - 07:06
pri

elektronickej registracii ste uvadzali korespondencnu adresu identicku trvalym bydliskom? 

no nemam v CR ani trvaly ani prechodny, tak neviem neviem...

Nox
Obrázok používateľa Nox
Offline
Naposledy aktívny/a: pred 4 roky 3 mesiace
Zaregistrovaný/á: 28 Mar 2007 - 13:08
nepotrebujes

prechodny pobyt. Kludne si daj adresu do prace, len ti potrebuju nieco poslat, inak riesis vsetko elektronicky alebo telefonicky. Ale pas potrebujes.

Obrázok používateľa mkay
Offline
Naposledy aktívny/a: pred 10 mesiacov 3 týždne
Zaregistrovaný/á: 24 apr 2009 - 16:22
Sona! Nekecaj :-) V

Sona! Nekecaj :-)

V stanovach maju ze potrebujes 2 doklady na identifikaciu a potvrdenie/povolenie k prechodnemu pobytu.

Ak to niekto nepotreboval pri vybavovani tak to bolo len na benevolencii/zodpovednosti daneho pracovnika s ktorym si to vybavoval/a.

Ja ako zamestnanec banky som si chcel vybavit zamestnanecky ucet a pan co mi ho vybavoval tak sa pyta ze ci mam prechod pobyt, ja ze nie, a on ze ale mi to treba aaaaaale ze som zamestnanec (a on je tiez slovak:-) tak mavol rukou a vybavilo sa... takze tak.

Toto plati aj o inych veciach - napr cestovne poistenie ak idete niekam do zahranicia - poistovne to maju v stanovach ze mas mat prechodny pobyt... ja jednej pobocke mi to nechceli vybavit, na druhej v pohode

Nox
Obrázok používateľa Nox
Offline
Naposledy aktívny/a: pred 4 roky 3 mesiace
Zaregistrovaný/á: 28 Mar 2007 - 13:08
tak maju asi stare stanovy

proste to nepotrebujes. Nemyslim si, ze by si zamestnanec dovolil len tak nieco ignorovat. A ak ano, tak to nie je moj problem:)

Ale logicky...prechodny pobyt je nedoveryhodnejsi, nez pas.

Obrázok používateľa mkay
Offline
Naposledy aktívny/a: pred 10 mesiacov 3 týždne
Zaregistrovaný/á: 24 apr 2009 - 16:22
Proste potrebujes a

Proste potrebujes a basta!

Zjavne si si prechodny pobyt nevybavovala ked si dovolujes tvrdit ze je nedoverihodnejsi ako pas - vzhladom na to ze na PP potrebujes o hodne viac dokladov (v ratane pasu/OP) tak sa da povazovat za 'doveryhodnejsi'. Pre ceske urady urcite...

Nox
Obrázok používateľa Nox
Offline
Naposledy aktívny/a: pred 4 roky 3 mesiace
Zaregistrovaný/á: 28 Mar 2007 - 13:08
heh

vsak sa nerozculuj....my sme nepotrebovali a mame ucty a nemame prechodny :)

Obrázok používateľa miso
Offline
Naposledy aktívny/a: pred 9 mesiacov 3 týždne
Zaregistrovaný/á: 27 máj 2007 - 11:24
Pravidla sa v case mozu menit

Pravidla sa v case mozu menit ...

Obrázok používateľa mkay
Offline
Naposledy aktívny/a: pred 10 mesiacov 3 týždne
Zaregistrovaný/á: 24 apr 2009 - 16:22
:-) Ja sa nerozculujem, len

:-) Ja sa nerozculujem, len ti to rekapitulujem aby bolo jasne :-)

A naco ste si tam vlastne otvarali ucet ? resp v tej dobe asi mala najlepsi urok, ale dnes uz nejak nevidim ziadnu vyhodu...

Nox
Obrázok používateľa Nox
Offline
Naposledy aktívny/a: pred 4 roky 3 mesiace
Zaregistrovaný/á: 28 Mar 2007 - 13:08
neplatis

poplatky a je to lepsia alternativa nez byvala eBanka. Ty mas aku banku?

no a aby bolo jasne...bola som tam dvakrat a ani raz nespomenuli nejaky prechodny pobyt, problemom bol pas, lebo ten som u seba prvykrat nemala.

Obrázok používateľa mkay
Offline
Naposledy aktívny/a: pred 10 mesiacov 3 týždne
Zaregistrovaný/á: 24 apr 2009 - 16:22
no ja mam zamestnanecky ucet

no ja mam zamestnanecky ucet na 'normalny' ucet (tazke minimum poplatkov za celkom fajn sluzby) a potom v ge sporiaci. predtym som mal ale ebank ako ty

Obrázok používateľa takamate
Offline
Naposledy aktívny/a: pred 1 rok 7 mesiacov
Zaregistrovaný/á: 13 okt 2009 - 15:22
hlavne nulové paušalné poplatky

Rozhodne nulové paušalné poplatky ... a potom napríklad fungovanie ich rozhrania. Veľmu oceňujem sposob fungovania ich šablón, u žiadnej inej banky som o tom nepočul: Kódom na mobil potvrdiš raz nejakú šablonu platby (teda vlastne príjmcu) a potom ju, už bez potrvdzovania, možeš používať ... šetrí to dosť času u opakovaných nepravidelných platieb, pritom bezpečnosť netratiš.

Kedysi som k svojej veľkej spokojnosti používal Ebanku, ale po nákupe Raifesenom som sa zachránil úprkom. Keď sa teraz dívam na ich reklamy v TV chce sa mi zvracať. Mám kámoša, ktorý sa odsťahoval na Taivan a už viac než rok sa snaží u nich zrušiť účet. Pritom aj keď ho nepoužíva (lebo nemože - tak krabička sa mu tam dávno rozbila) musí ho neustále dotovat, aby zaplatit poplatky ....

Obrázok používateľa Barchen
Offline
Naposledy aktívny/a: pred 2 mesiace 3 týždne
Zaregistrovaný/á: 20 Mar 2009 - 20:10
Založenie účtu - občiansky, Kreditka - pas

-

Obrázok používateľa markus48
Offline
Naposledy aktívny/a: pred 1 rok 3 mesiace
Zaregistrovaný/á: 25 máj 2009 - 12:53
 naco je banka kde si

 naco je banka kde si neotvorim ucet ked nemam aspon prechodny pobyt?

ja som dosiel do prahy bez toho aby som vedel kde budem spat a nieto este aby som mal prechodny pobyt vybaveny a ked som spisoval pracovnu zmluvu tak odomna chceli cislo uctu(ceskeho uctu samozrejme)

pracovnu zmluvu a ucet som vybavoval prvy den co som bol v prahe, este predtym nez som vedel kde budem byvat tak ako mozem mam mat prechodny pobyt?

Obrázok používateľa miso
Offline
Naposledy aktívny/a: pred 9 mesiacov 3 týždne
Zaregistrovaný/á: 27 máj 2007 - 11:24
>> naco je banka kde si

>> naco je banka kde si neotvorim ucet ked nemam aspon prechodny pobyt?

 

Ak si ma nechcel rozosmiat, tak co ine? ;-)

Obrázok používateľa markus48
Offline
Naposledy aktívny/a: pred 1 rok 3 mesiace
Zaregistrovaný/á: 25 máj 2009 - 12:53
 neviem cim som ta rozosmial

 neviem cim som ta rozosmial ja, ale ty si ma rozosmial tymi prevodmi ktore popisujes vyssie

akoze takto ma fungovat banka?

sorry ale to nie

Obrázok používateľa miso
Offline
Naposledy aktívny/a: pred 9 mesiacov 3 týždne
Zaregistrovaný/á: 27 máj 2007 - 11:24
Tato banka nema taky siroky

Tato banka nema taky siroky zaber ako "zvycajne" banky a maju to na svojich strankach popisane a zdovodnene.

Argument "nie je to pre mna - naco to teda je" hovori sam za seba ;-)

Obrázok používateľa wasko
Offline
Naposledy aktívny/a: pred 3 mesiace 3 týždne
Zaregistrovaný/á: 3 máj 2007 - 07:06
ja ked

som prisiel do Prahy tak v klasickej banke som nepotreboval prech. pobyt, len uviest adresu trvaleho a prech. bydliska. prechodne ale nechcel nikto zdokladovat.

Ak to teda zhrniem, je mijasne ze potrebujem obciansky a pas (najlepsie su tieto dva doklady, i ked sa ich chystam v dohladnej dobe menit za nove), a uviest adresu v Phe. (CR).

p.s. To Mkay: bol som už niekolkokrat v zahranici aj s cestovnym poistenim a nitko po mne prechodny pobyt nechcel...asi je to hodne o benevolenciii danych uradnikov, ale ked som nastupil s kartou poistenca (podotykam VZP)tak to neriesili :)

Obrázok používateľa jozocz
Offline
Naposledy aktívny/a: pred 1 rok 7 mesiacov
Zaregistrovaný/á: 18 feb 2009 - 01:14
Ja som niekedy v 2003 roku

Ja som niekedy v 2003 roku otvaral ucet v CSOB a predkladal som iba Obcansky a vodicák. Nemal som žiadny prechodný pobyt !  Kolega  uz musel neskor pas a vodicak. No pri osobných vyberoch by som musel predkladať pas. Inak za 3 mesiace som mal poplatky 360,- korún a úroky 1,80 na beznom učte. Hned rusím učet, aj tak s ním nepracujem a nepotrebujem ho. V niktorej banke niesu peniaze chránené !!! v kazdej Vám na ne može siahnúť exekútor. Stači, len ak ste ručitelom a máte do budúcna o úspory postarané ! Banka Vám ich nedokáže ochrániť ! Najlepšie je mať učet na rodiča a mať  právo hybať účtom a fin. prostriedkami. Alebo doma v sejfe. 

Obrázok používateľa Dominika
Offline
Naposledy aktívny/a: pred 5 rokov 8 mesiacov
Zaregistrovaný/á: 20 Mar 2007 - 15:44
??

No tak toto asi myslis zo srandy, ze? "Najlepsie je mat ucet na rodica a mat prave hybat s uctom a fin. prostriedkami:" - hm, ano, ak sa schovavas pred bernakom alebo inymi isntituciami, tak ako sa hovori "cestu si najdes", ale toto je normalne pre dospeleho cloveka? "V kazdej Vam na ne moze siahnut exekutor" - ano a to je spravne!! Pokial neplatis zavazky, tak nechapem dovod, preco by nemal siahnut??? Kazdy si mame platit vlastne dlhy a pokial neplatime, tak to ma riesti stat (a ver mi, ze mne uz na majetok siahli exekutori aj nepravom, takze mam o to vacsi dovod byt proti nim a nie som, lebo kazdy zodpoveda za svoje ciny). Mimochodom - exekutor ma pravo siahnut ti na plat, takze uctom "na rodicov" asi moc neporiesis, pokial si si narobil dlhy... Samozrejme to mozes poriesit tak, ze budes pracovat nacierno, ze?

Obrázok používateľa jano82
Offline
Naposledy aktívny/a: pred 3 roky 8 mesiacov
Zaregistrovaný/á: 14 júl 2008 - 21:08
Uplný súhlas

Uplný súhlas

Obrázok používateľa jozocz
Offline
Naposledy aktívny/a: pred 1 rok 7 mesiacov
Zaregistrovaný/á: 18 feb 2009 - 01:14
Zo srandy ? Nie to je zivot .

Zo srandy ? Nie to je zivot . Zivot sa Ta nepyta ci je to sranda. Pise si scenare a situacie sam. Ak nieco dobre ostre zazijes potom zmenis nazor. Ludia vacsinou menia nazor po zlej skusenosti. Inak nie. Vsetko je im O.K.

Prave preto ze uz mam skusenost s exekutorom v našej firme, kde z nejakej chyby druhej strany sme  mali zablokovanu ciastku 1 rok. Bez nejakeho upozornenia ze firma nieco dlzí. nakoniec sa ukazalo, ze zalovana strana nedala nové  skutocnosti súdu. Ešte sme sa odvolali a uz bol 1 rok. A exekutor natahoval cas. Dalej som zazil, kde na nas kupeny pozemok dal exekutor tarchu predchadzajuceho majitela, pritom sme uz vlastnici boli mi. Zase natahovanie casu. Ani sa Ti len neospravedlni. To co som pocul co zazili ludia v okoli alebo vysielane v Palbe ne budem komentovat. Proste svinstvo.

Jasne, ked clovek nic nema nic mu nezoberu, moze si kludne mat nazor aky chce. No ak nieco má tak sa o to boji, je to podla mna normalna ludska reakcia.

A čo sa tyka bank: Niekedy som vkladal peniaze do bánk a banka dávala peniaze mne !

Dnes vkladam peniaze do banky a este jej musím za to platit.  Za 3 mesiace som mal urok 1,80 kč a poplatky 360,- korún. Preto uz vobec nechcem mat beniaze v banke.

Co sa tyka mna osobne nikdy som dlhy nemal ani nemam.  Zato nazor  a skusenost mam taku ako som popisal.