Protisprostácky vzdelávací spolok pre slovenských stratencov: Etiketa rezervácií vstupeniek na kultúrne podujatia e-mailom.

Predmet: Rezervácia: Komplic 14.3.

 

Dobrý deň,

rád by som zakúpil 2 lístky: sedadlo 7-8, rad 9;

Platiť nebudem. Myslím diamantovou, a ani len zlatou kreditnou kartou (tie som nechal deťom, ako sa to v podobných prípadoch zvykne robievať, všakže - a bontón.. bontón je základ) - tými nedisponujem a disponovať nebudem (samozrejme šlo o cudzie a mne bližšie neznáme deti, pretože iné nepoznám). Toľko v skratke na vysvetlenie a ospravedlnenie tejto  trápnej situácie.

Objednávku uhradím prostredníctvom firemného programu Benefit Plus po Vašom potvrdení;

Vďaka a príjemný zvyšok večera prajem,

Stanislav XYZ

***

Dobrý den, pane XYZ,

 

hra „Komplic“ se u nás v divadle nehraje. Hraje se v divadle Na zábradlí, my jsme Bez zábradlí.

U nás v tento den 14.3. můžete navštívit představení „Mandarinkový pokoj“ s Marošem Kramárem (slovenké divadlo Wüstenrot).

 

S pozdravem

 

Za Divadlo Bez zábradlí

Andrea G.

***

Dobrý večer,

ďakujem za usmernenie a odporučenie, ale toho14.3. už som sa bol prisľúbil na Komplica;

Ale pozerám, že hráte Blbca k večeri, to by mohlo byť niečo pre mňa.. pozriem bližšie termíny, a prípadne sa Vám ozvem s prosbou o rezerváciu;

Ďakujem Vám pekne za odpoveď a prajem príjemný zvyšok večera,

St.

***

Zaraď článok do kategórie: