Preco nenavidim O2

Skusim v skratke :) Mam od nich ISDN. Po nejakom roku som si vsimol ze moj extra drahy pausal uz ani nemaju a ponukaju teraz len rychlejsi za polovicnu cenu. Tak som tam zavolal nech mi ho zmenia na ten rychlejsi a lacnejsi. Pan na druhom konci mi povedal ze to sa prave tento tyzden bude menit automaticky takze ziaden problem.

Po par mesiacoh ked mi stale chodil ucet na rovnaku sumu ako predtym som zistil ze asi nieco nie je v poriadku. Volam znova, slecna bohuzial moj dotaz na zmenu pausalu v systeme nenasla ale bola ochotna spravit ju sama. Ok vravim si, aspon ze to bude. Dodatocne sa ma pyta ci chcem zrusit aj "Zvysenu servisnu podporu ADSL" za ktoru som platil 700 Kc :O Som netusil ze nieco take mam objednane, som myslel ze to mam tak drahy pausal. Tak vravim ze samozrejme, este raz si to overila a vravi ze ok. Pytam sa ci mozem dostat nejake potvrdenie o tom ze som si zaziadal o zrusenie a zmenu pausalu napriklad majlom. Bohuzial nemozem ale ved ona to urcite zmeni. Prejde par mesiacov a stale mi chodi ucet na "zvysenu podporu".

Rozhodol som sa ze si proste internet u nich zrusim. Vcera som bol v ich pobocke osobne, ale tam to samozrejme nejde musite si zavolat :D. Dali mi karticku s velkym cislom. Dnes som tam zavolal, je to standardna podpora. TZN musite si vyklikat co chcete a potom cakat na operatora. Zdvihla mi to mila slecna, nahlasil som cislo, overil meno, vysvetlil co chcem zrusit. Podakovala mi a ze ma prepoji na oddelenie kde to robia. Grrrrrrr. Tam samozrejme nertusili co chcem takze som musel znova nadiktovat cislo, overit meno, vysvetlit ze chcem zrusit pausal, a nie nechcem ho presunut nikam inam, nie nebyvam v dome a nechcem si ho dat na druhe poshodie.. Konecne to vyzeralo ze sa dostanem k cielu. Slecna vyslovila polutovanie nad tym ze si chcem zrusit ich sluzbu ale samozrejme mi vyhovie. Poslu mi postou obalku so specialnym kodom a telefonnym cislom kam zavolam!!!! a oni mi to potom zrusia s mesacnou vypovednou lehotou. Chapete? A samozrejme nemam ziaden doklad ze som tam volal a mozem len dufat ze tu obalku fakt poslu. I HATE YOU O2!!!!  

Komentáre (33)

  • Obrázok používateľa He-man
    Peto, takto nas vodili v UPC
    He-man

    Peto, takto nas vodili v UPC :(

    Zasad c.1. predtym ako zacnes rozpravat ze o co ti ide, si vypytaj meno operatora (cele) a zapis si ho. (Zasadu sme sa naucili az velmi neskoro, ale akonahle si to meno vypytas, tak ten operator naozaj vsetko porobi tak ako ma). ale nezavidim ti, je to fakt hnusne :(

    GL s odhlasovanim a s novym providerom

     

    jan 27, 2010
  • Obrázok používateľa Dubak
    O2
    Dubak

    hej, tak nejak to tam funguje, mam podobnu skusenost. Ja som mal akciove ADSL a pevnu linku s 300 minutami zdarma za 500 Kc. Po roku za to chceli myslim 870 Kc ale po nahlaseni vypovede zmluvy mi ponukli internet za 500 a pevnu som zrusil. Samozrejme mi ponukali vyhodnejsi tarif a menej atd ale podarilo sa mi to ukoncit. Ale ci sa im to podari hned od zaciatku spravne uctovat je otazka. Ked linku zapajali tak to par mesiacov trvalo a niekolko reklamacii.

    jan 27, 2010
  • Obrázok používateľa M
    podobne
    M

    ja mam podobnu situaciu v UPC - stary pausal (uz 3 roky, ziadna viazanost), za vyssiu cenu. tiez som s nimi 3x kounikoval a zda sa, ze to stale nepochopili. v minulosti sa mi inak s nimi podarilo z nizit cenu skoro o polovicu ale az  potom, ako som zmluvu zrusil

    jan 27, 2010
  • Obrázok používateľa Lasse
    Tiež  z UPC zlá
    Lasse

    Tiež  z UPC zlá skúsenosť... u mňa bol ale problém, že mi dali miesto balíčka (internet a káblovka) samostatné produkty (čo vychádza o 160,- Kč na mesiac viac) a účtovať mi to začali už od septembra (zapojené v polke októbra), preventívne... po nekonečných volaní a písaní som sa konečne spýtala operátora na meno a do 24 hodín to bolo vyriešené. :) 

     

    jan 28, 2010
  • Obrázok používateľa woodcat
    preco nenavidim o2 ja
    woodcat

    peto, este stale si s nimi na tom relativne v pohode a tvoje nervy nie su este ani z polky tak zozrate ako moje.

    mala som od o2 pevnu linku a internet. cca pred dvoma rokmi mi byvaly priatel objednal telefonicky tv od o2 na moje meno, lenze on sa odstahoval aj s telkou a mne ta sluzba bola na nic. nedalo sa to samozrejme nijak vyreklamovat i ked to objednavala cudzia osoba(takze ak niekoho nemate radi, kludne mu cosi objednajte na jeho meno). navyse som za vsetky tri sluzby platila zvlast, tak som potom dostala radu, nech si to dam do sluzby o2trio a ze to je lacnejsie a o 2 roky si to mozem zrusit. takze dva roky som si platila celu sluzbu, z ktorej som vyuzivala iba net.

    o niekolko mesiacov som sa stahovala a chcela som si nechat previest linku na novu adresu. ked som zasla na pobocku o2 tak po mne chceli potvrdenie od majitela, ze suhlasi s tym aby som si previedla na jeho adresu linku. kedze majitel je anglican, tak som sa na to vykaslala a vyskusala som objednavku cezt telefon, co samozrejme fungovalo a nikto po mne nic nechcel :D tak presiel mesiac a linka nebola stale prevedena. faktura mi prisla klasicka v plnej vyske, tak som naklusala do o2 a vyreklamovala im to, ze nielenze sluzbu nevyuzivam, ale ze im to dlho trva previest tu linku a ze za to odmietam platit. samozrejme linka bola aktivna stale na starej adrese, takze to mohli vyuzivat novi najomnici a urobit mi pekny ucet (nastastie sa nestalo). reklamacia mi bola vyhovena.

    ked presli 2 roky, tak som si chcela danu sluzbu zrusit, ale nie a nie... stale tam bol nejaky zadrhel ze preco to nemozu spravit, nakoniec som si to vybojovala, este mi x krat volali a ponukali celu sluzbu za polovicnu cenu atd, len nech si to rozmyslim a neodchadzam. cely proces rusenia natiahli na 2 mesiace a teda som zaplatila este 3 mesiace.

    a s mobilom bola este vacsia sranda. chodili mi nepochopitelne velke faktury a vedela som, ze som to urcite nepretelofonovala a tak som sa rozhodla s nimi skoncovat a prejst k vodafonu aj s cislom. vo vodafone mi zadali kod, ktory mam poslat na nejake sms cislo pre o2, ze to je ziadost o uvolnenie cisla. ked sa po par dnoch nic nedialo, tak som volala do o2 ze co teda? operatorka nevedela ze co s tym, povedala nech idem na pobocku. isla som na pobocku, na pobocke nad tym stali traja ludia a nevedeli, ze co s tym, ze nech zavolam na sluzby zakaznikom. tam mi zas povedali, ze to urcite nemam robit cez infolinku a ze nech este raz zajdem do predajne. tak som zasla do inej predajne. tam sa predavac rozculoval, ze co za blbcov to bolo na tej druhej predajni, ved jasne, ze mi nemozu uvolnit cislo, pretoze tam mam viazanost 2 roky. to som teda netusila a nechapala preco. lenze, mne predtym rok a pol dozadu ponukli nejaky novy pausal (nebrala som si od nich nijake zariadenie, len ten pausal). a to je uz viazanost. takze ma drzali u nich, lenze ja som uz vo vodafone zaplatila 1000kc zalohu za to, ze k nim prestupujem a zacali vsetko riesit. navyse to cislo, co mi dali vo vodafone, aby som poslala sms do o2 vraj vobec nie je platne a vraj to treba riesit osobne v o2. predavac v o2 mi povedal, ze ak chcem porusit zmluvu a zrusit viazanost, tak tam je pokuta za obdobie, ktore by som este mala byt viazana, cize este 6 mesiacov. lenze pokuta vychadzala na 1200kc a to mi prislo fer a je to aj tak menej ako tie faktury, ktore mi od nich chodia. ked to predavac zadal do systemu, tak mi oznamil, ze pocitac mu to este znizil o 200kc, takze platim iba 1000. zaplatila som. o par tyzdnov mi dosla obalka z o2 ze mam u  nich pohladavku za pokutu, ze 200kc a ze kazdym nezaplatenym dnom ododna splatnosti mi rastu penale. lenze oni tam mali datum splatnosti 23.11., datum vyhotovenia a odoslania bol tiez 23.11. a domov mi to prislo 26.11. no nezastrelili by ste ich????  

    jan 27, 2010
  • Obrázok používateľa arya
    pripomina mi to praktiky
    arya

    pripomina mi to praktiky oranzovych na slovensku...

    jan 27, 2010
  • Obrázok používateľa peterle
     tak to je drsne, zjavne na
    peterle

     tak to je drsne, zjavne na tom niesom najhorsie.

    jan 27, 2010
  • Obrázok používateľa macej21
    ja som mal...
    macej21

    podobny problem v UPC, ked som sa stahoval z podnajmu a kamos, ktory tam ostaval si chcel nechat zaviest net od UPC, ale nanovo aby mal zasa daku akciu. Tak som sa rozhodol, ze tam zavolam, aby to zrusili, prisli si po modem a hotovo. Samozrejme najskor bol problem ze je tam vypovedna doba, ale v poriadku....po dvoch mesiacoch ked to mali zrusit sa nic nedialo, tak som tam niekolkokrat volal, samozrejme ze vsetko zrusia ale nic sa nedialo. Kedze som uz davno byval na opacnom konci prahy tak som na nich nakrical, ze uz im dalsiu fakturu nezaplatim a ak chcu mozu to prevadzkovat zadarmo a bolo vybavene...vsetko zrazu islo z minuty na minutu :))

    a z o2 mam este vacsi strach ked to tu tak citam tak sa tesim ked budem rusit internet, pri zriadovani mi zenska povedala, ze zrusenie este pred vyprsanim viazanosti bude stat par stovak, ale kedze som to nikde nestudoval tak uz vidim jak to dopadne...

    jan 27, 2010
  • Obrázok používateľa damjan
    fuha
    damjan

    "huste" citanie :-\ dik za info! len mi vrta hlavou, preco sa nikto z vas uz predtym nepodelil s nami o zazitky? mne toto pride ako celkom uzitocna informacia co sa moze hodit - alebo mozno mate radi ked aj ini spadnu do hovna? :) fu, este stastie ze som nemal do cinenia ani s O2 ani UPC (no v pripade UPC to bolo asi skor vdaka ich blbosti)

    jan 27, 2010
  • Obrázok používateľa woodcat
    odkoho mas net? porad. ja
    woodcat

    odkoho mas net? porad. ja teraz nemam a chcela som si zaviest od UPC, ale zacinam uvazovat, ze predsa len sa este poobzeram po comsi inom...

    jan 27, 2010
  • Obrázok používateľa damjan
    sorry..
    damjan

    sorry s tymto ti nepomozem, doma som uz par mesiacov bez netu :-)

    "...skuste to aj vy, neobanujete, je to krasna vec takto zit na svete..." :-)

    (byvam vo vtipnej lokalite kde wifi provideri sutazia v tom, ako ma co najtesnejsie nepokryju)

    feb 01, 2010
  • anon
    uff
    igorik (bez overenia)

    uff, byt bez netu, hrozna predstava

    feb 01, 2010
  • Obrázok používateľa damjan
    :-)
    damjan

    no ani nie, hrozne to bude az vtedy, ked si JA poviem ze bez netu je to hrozne :-]

    feb 01, 2010
  • Obrázok používateľa woodcat
    da sa bez neho zit
    woodcat

    no ja ho nemam asi od jula. a teraz tak trosku sharujeme so susedmi. ale nie je to ziadna slava. tak tam idem, len ked nieco surne potrebujem.

    feb 02, 2010
  • anon
    upc je v pohode
    igorik (bez overenia)

    upc su sice motaci, tiez mi dali zdarma telefon ktory som nechcel, a potom si za neho zacali uctovat, niekolko mesiacov som to riesil, ale lepsi net v Prahe neexistuje, takze to by som nemenil.

    jan 27, 2010
  • Obrázok používateľa macej21
    re: upc
    macej21

    tiez by som sa priklanal k upc co sa tyka pomer cena/vykon ... ked som si pre par mesiacam zavadzal net este som zvazoval www.airwaynet.cz . Nakoniec som aj tak skoncil u o2 pretoze nic ine nemam dostupne :(

    jan 27, 2010
  • Obrázok používateľa peterle
     Suhlasim, UPC je najmensie
    peterle

     Suhlasim, UPC je najmensie zlo. Mal som icxh predtym a bol som viacmenej spokojny. Bohuzial tu nie su :(

    jan 27, 2010
  • Obrázok používateľa mato
    mozem potvrdit
    mato

    mal som dlho upc .. rychle a bezproblemove zriadenie a potom uz len spolahliva sluzba a ziadny problem a aj to odhlasenie bolo vcelku ferove a hladke.
    s o2 som sa vratil do cias sociku a redefinoval svoj rebricek absolutne najhorsich skusenosti .. kto ma na vyber nech ani neskusa a z dialky sa im vyhyba. brekeke! :-((((

    feb 26, 2010
  • Obrázok používateľa Dubak
    UPC
    Dubak

    pred par rokmi som pouzival UPC a pri stahovani som zmluvu vypovedal. Viac menej to bolo ok, len UPC zabudlo zrusit prikaz na inkaso a stahovali si peniaze dalej. Ked som to reklamoval ze si beru peniaze z mojeho uctu na ktore nemaju narok tak som sa dozvedel ze za to mozem ja kedze som nezrusil povolenie na inkaso. A vratenie penazi trvalo niekolko tyzdnov.

    A obdobne skusenosti mam aj s T-mobilom a t-comom na slovensku. Tiez slusny bordel a kopa zavadzania. Takze mam dojem ze tie firmy su tak nejak vsetky rovnake.

    jan 27, 2010
  • Obrázok používateľa woodcat
    sranda je ale, ze kym bol
    woodcat

    sranda je ale, ze kym bol cesky telekom a eurotel, tak som nemala ani s jednym nikdy problemy a vsetko slo ako po masle. to az o2 tak "povzdvihlo" kvalitu sluzieb...

    jan 27, 2010
  • Obrázok používateľa Dominika
    vodafone
    Dominika

    Ja som zastanca zasadne prenosneho internetu :)  Pokial mate pausal od vodafonu, tak doporucujem "pripojeni na stalo", momentalne to ponukaju za 50% na prve 4 mesiace (325 kc vc. DPH, normalne 750 kc) a k tomu zariadenie v cene 2000 kc za 7 kc. Inak ja vyuzivam zasadne len wifi, takze nemam predstavu, kolko v sucasnosti stoji internet, ci je ten vodafone malo, alebo vela ;)

    jan 27, 2010
  • Obrázok používateľa miska
    cenove porovnanie?
    miska

    Tiez mam O2 a don't get me started on this... Katastrofalna uroven sluzieb zakaznikom, nekonecne vykrucanie sa v problemovych situaciach... Ozaj nikomu spolupracu s nimi neodporucam.

    Anyway, k veci:

    1. Rozumiem tomu dobre, ze ak im vypovedate zmluvu, ponuknu vam nizsi pausal za internet? Na kolko presne to mam teda vyjednat?:) Teraz mam wifi bez pevnej linky a platim 750.

    2. Kolko platite za UPC wifi?

    3. Dominika, na Vodafone pripojenie potrebujes mat este jednu extra simku, alebo to ide normalne napisat na moj pausal. Nieco sa mi mari, ze Vodafone internet je i rychlejsi nez O2 a ak to ma byt za rovnaku cenu, tiez wifi a este i prenosny, asi by som nevahala.

    Dik.

    feb 02, 2010
  • Obrázok používateľa woodcat
    k tej prvej otazke -
    woodcat

    k tej prvej otazke - vypovedaj im zmluvu, zavolaju ti, ponuknu asi o polku lacnejsi. odmietni. zavolaju  znova a ponuknu este lacnejsie ;]

    feb 02, 2010
  • Obrázok používateľa Dubak
    tak nejak
    Dubak

    asi tak to funguje. ja som mal net + pevnu za 500 kc od O2. Po skonceni akcie som mal platit 750+120. Vypovedal som zmluvu, zavolali a skoncili sme tak ze sme zrusili pevnu a net bude za 500. Mozno by sa dalo aj nizsie,ale ja som platil 500 a nechcel som viac takze mi ten vysledok stacil.

    feb 02, 2010
  • Obrázok používateľa Dubak
    a este
    Dubak

    uplne rovnako to plati aj pre UPC, mobilnych operatorov a pod. Treba dat vypoved zmluvy a pockat na telefonat. Vypoved sa vzdy da stiahnut ak by  nahodou nevolali:).

    feb 02, 2010
  • Obrázok používateľa miska
    To sa mi snad sniva....! A
    miska

    To sa mi snad sniva....!

    A ked teda znovu podpisete, uz s tym nizsim pausalom, je tam opat viazanost na dva roky?

    feb 02, 2010
  • Obrázok používateľa woodcat
    myslim si, ze ano. proste
    woodcat

    myslim si, ze ano. proste nieco za nieco. sice ostanes u nich ako zakaznik a oni ti sice znizia pausal, ale ty sa musis u nich zas zaviazat (podla mna vsak na pol roka). 

    feb 02, 2010
  • Obrázok používateľa mato
    nemusi to tak byt ..
    mato

    ak im ale iba pohrozis a dohodnete sa pred vypovedou, alebo pocas nej, tak zrejme k ziadnej novej viazanosti nedojde. aspon u mna to tak bolo, stacilo sa trochu rozculit (ziaden krik, len velka nespokojnost).

    feb 26, 2010
  • Obrázok používateľa Ivan Hrozny
    UPC wifi
    Ivan Hrozny

    Ahoj,

    no neviem o tom, že by mao UPC wireless pokrytie :-) Ked tak si kup maly bezvyznamny router - napr. DLINk so 4 portami a zabezpec si ho poriadnym heslom hlavne amdin účet, pouzi kryptovanie WPA, or WPA2 (WEP zabudni to sa ti tam dostane i skolak) , nastav si SSID (to je meno pod akym uvidis router na svojej wireless karte) mozes pouzivat Wifi po byte. Staci to pripojit za modem UPC, ten musis vypnut zo siete a potom znovu zapnut (daj tomu asi tak 10 sek nech si ten modem po vypojeni zo siete oddychne) a hura do surfovania.

    Zvladne to i zena :-)

    Ivan  

    feb 26, 2010
  • Obrázok používateľa Dubak
    viazanost
    Dubak

    neviem presne, ale s O2 pri dohadovani sa o ziadnej viazanosti nehovorilo. 

    feb 02, 2010
  • Obrázok používateľa android
    okrem spomenuteho, O2
    android

    okrem spomenuteho, O2 cenzuruje internet

    feb 03, 2010
  • Obrázok používateľa RomanS
    :-)
    RomanS

    podobne ako hore spomenuté, doporučujem nasled. riešenie (neznášam HelpDesky)

    01 zásadne ak mám problém a telefonujem tak si pýtam meno a priezvusko operátora, resp. pred človekom si píšem poznámky  aby videl (jeho nacionále a datum + čas)

    02 nepomáha ? nechám si ak som fyzicky v kancli zavolať šéfa, (obyčajne je viac asertívny a má i viac právomoci) pomohlo v prípade zrušenia účtu v SLSP as , VUB as., Pomaranča pri prerušení služieb...

    03 ak nepomáha ani to prípadne ďalší telefón tak si zistím kto je riaditeľ HelpDesku, hovorca firmy, riaditeľ,dozorná rada ,šéf HelpDesku (však býv. to riaditeľ HLP v Pomaranči p. Malota...:-) )a píšem mail s popisom situácie (zatial som nemusel písať konkrétne kto to neriešil). Jje zaujímvé ako sa potom pohnú veci a i hovorca mi zavolá či pomaranč volá do Prahy?

    ako príklad uvediem:

    -- neuskutočnené zrušenie zmluvy s Pomarančom --oklamanie môjho známeho reklamou v Pomaranči a potom mastná faktúra..

    -- ČPOJ zas mali problém mi vystaviť tlačivo k daň. odpočtu, či PRE as nechceli previesť elektrinu na mňa

    s podravom Roman

    Občas pomáha i búchanie po stole (predajňa pomaranča v BA na námestí SNP veďla Mc Donalda), či medzi 4 očami povedané úradnikovi že sa ešte stretneme na ulici večer...

     

    feb 04, 2010
  • Obrázok používateľa mato
    hm:) .. mozno by si si s tym
    mato

    hm:) .. mozno by si si s tym mohol zacat privyrabat .. ;-)

    feb 26, 2010