Vianočný darček pre všetkých ktorí využívajú spolujazdu: Plne funkcne hodnotenie soferov a spolujazdcov a dalsie novinky!

[ibimage==478002==Maly_obrazok_do_clanku==none==self==ibimage_Zarovnat_napravo]Mám vianočný darček pre všetkých z vás čo používate spolujazdu.

Konečne sme dokončili a spustili hodnotenie šoférov a spolujazdcov. Je to jedno z najvacsich vylepseni od vzniku spolujazdy na SomvPrahe.sk!

 

Okrem toho sme sprehľadnili kalendár, a pridali asi milión ďalších nových vylepšení. Užívajte a tešte sa s nami! 

V spolujazde na somvprahe.sk nam v poslednych tyzdnoch pribudaju novinky a vylepsenia ako huby po dazdi. Posledne 2 mesiace viacmenej nerobim nic ine, len vylepsujem spolujazdu, pridavam nove zaujimave a uzitocne veci, a je to vidiet.

 

I. Hodnotenia soferov a spolujazdcov
 

Kazdemu soferovi a spolujazdcovi je odteraz mozne pridat hviezdickove hodnotenie
(od 1 do 5), a referenciu - komentar.

Hodnotenie by mali pouzivat iba ti, ktori  sa s dotycnym soferom/spolujazdcom
niekedy viezli. A toto svoje hodnotenie podporia slovnym komentatom.

Referenciu - pridanie komentara bez hodnotenia, moze pridat hocikto.
Napr. ludom ktorych poznate, mozte napisat, ze ich osobne poznate.

Takto im zvysite doveryhodnost, a pre ostatnych, ktori ich nepoznaju, uz nebudu
nejake anonymne mena, ale ludia, ktorych pozna x ludi a dalsich x sa s nimi zviezlo
a opisalo svoje zazitky.

Priemerne hodnotenie sofera uvidite priamo na jeho spolujazde, kde aj najdete odkaz na pridanie referencie/hodnotenia, ak daneho sofera poznate/mate s nim skusenost.
[ibimage==477995==Velky_obrazok_do_clanku==none==self==ibimage_Nezarovnavat]

alebo napr. na tomto priklade

Zaroven tam aj zobrazujeme najnovsiu referenciu/hodnotenie, takze mate aktualny prehlad o najnovsej skusenosti s danym soferom.
Taktiez sme informaciu o hodnoteni a odkazy na pridanie referencie pridali aj priamo do profilu toho ktoreho clena,
takze ak je sofer alebo spolujazdec, tak tam uvidite jeho priemerne hodnotenie a odkaz pre pridanie Vasho hodnotenia/referencie.

Podte teda hned pridat vsetkym soferom ci spolujazdcom ktorych poznate, pridat hodnotenie a/alebo referenciu.
Ja som uz zacal, a postupne sa pridavaju aj dalsi, vidiet to mozte na tejto stranke s najnovsimi hodnoteniami soferov a spolujazdcov.

Pridajte sa teda aj vy, nech cim skor vybudujeme soferom a spolujazdcom adekvatne hodnotenia a referencie, aby sa nam potom vsetkym lepsie rozhodovalo s kym je najlepsie ist.

II. Vynovena uvodna stranka k Spolujazde
Dalsia novinka je, ze som pre Vas vynovil a vylepsil uvodnu stranku Spolujazdy (aj ked troska krajsi dizajn by jej nezaskodil)
kde odteraz najdete novo vytvorene stranky s prehladom najnovsich hodnoteni soferov a spolujazdcov, a stranku pre vyhladavanie soferov/spolujazdcov, s priamymi odkazmi na ich profil Sofera alebo spolujazdca, pre pridanie hodnotenia.

[ibimage==477998==Velky_obrazok_do_clanku==none==self==ibimage_Nezarovnavat]

Zaroven som tam ako dalsiu novinku pridal statistiku o aktualne dostupnych spolujazdach, o tom kolko
spolujazd bolo uz pridanych celkovo na SomvPrahe.sk, a o tom, kolko mame zaregistrovanych soferov a spolujazdcov.
Je to pekne mat prehlad, ako uzasne to tu zije, a je napriklad celkom zaujimave ze aktualne mame viac zaregistrovanych soferov ako spolujazdcov.

III. Kalendar
Z tych dalsich vyznamnejsich zmien este spomeniem kalendar spolujazdy.
Vyznamne sme ho sprehladnili, a v spolupraci s tym, ze u spolujazd, ktore maju 0
volnych miest, automaticky zobrazujeme miesto nadpisu iba  "obsadene",
to je cele prehladnejsie a krajsie, a nie je uz tak mega dlhy.

[ibimage==477996==Velky_obrazok_do_clanku==none==self==ibimage_Nezarovnavat]Ono, dakedy pred tym, ked tych spolujazd bolo radovo menej, tak sme v tych polozkach v kalendari mali rozne dalsie info o tej ktorej spolujazde, co sa ale, pri sucasnom stave a pocte spolujazd, ukazalo uz ako neunosne, a kalendar bol potom neskutocne dlhy a neprehladny.

Z mojho pohladu by kalendar mal sluzit ako mesacny prehlad spolujazd, rozdelenych po dnoch, a pokial chcete detailnejsie vypisy spolujazd, mozte pouzit zalozku "Najblizsie spolujazdy" kde si mozte navolit cas, Odkial - Kam, a vo vypise vidite potrebne info k spolujazde.
Viem, ze kalendar je z vasej velmi vyuzivany, takze cakam vase nazory na zmeny v kalendare, ci uz suhlasne alebo nesuhlasne, a uvidime co dalej.

IV. Dalsie zmeny
Celkovo som popri tychto novinkach som opravil vela inych, mensich a
vacsich chyb.
Konkretne opravene chyby:
- spolujazdy naspat sa nezobrazovali, az ked sa spolujazda zeditovala a ulozila znova.
- nezobrazovalo sa "obsadene" namiesto nadpisu, ked mala spolujazda pocet
miest 0
- vo vyhladavani Odkial - Kam v kalendari sa brali do uvahy len miesta odkial - kam
a nie aj mesta ktore ste uviedli, ze idete cez ne

- meno a priezvisko uz nie je povinne uvadzat, je na kazdom ci ho chce uviest alebo nie
- rozne dalsie zmeny.
Na vacsinu tychto chybyciek ste ma upozornili sami, za co vam dakujem, a som rad,
ze si takto spolocne vylepsujeme spolujazdu, ktora sluzi nam vsetkym.

 

[ibimage==478002==Maly_obrazok_do_clanku==none==self==ibimage_Zarovnat_napravo]P. S. Ak vam spolujazda pomaha znizovat naklady, spoznavat dalsich zaujimavych ludi, rychlejsie a lahsie zvladnut cestu, tak nevahajte, a

prispejte aj vy na chod serveru SomvPrahe.sk na dalsi rok ,

aby sme mohli fungovat aj v roku 2012 a nadalej vam takto pomahat a snazit sa vam co najviac sprijemnovat zivot v Prahe a spolujazdu z Prahy na Slovensko.

Darujte si SomvPrahe.sk na vianoce! Bude to pekny vianocny darcek ktorym obdarite seba a zaroven pomozete dobrej veci.

Zaraď článok do kategórie: 

Komentáre (23)

  • Obrázok používateľa damjan
    chcel si to tu,
    damjan

    tak to davam sem (skopirovane odtialto + male upravy, aby to davalo zmysel aj mimo povodny kontext):

    cas odchodu v mesacnom kalendari je velmi uzitocny, a tvoja rada aby som klikol na najblizsie spolujazdy mi nemusi vobec pomoct, ak (ako obvykle) hladam spolujazdu tyzden a viac dopredu - takze tie co ma zaujimaju nebudu medzi najblizsimi... to ze kvoli dvom riadkom to bude dvakrat dlhsie je uplne jedno, aj tak sa nezmesti na jednu stranu, takze scrollovat sa musi tak ci tak. A ked v 1. riadku bude "Z->Do" a v 2. riadku cas + nick (moj dalsi skromny navrh), aspon to jednotlive spolujazdy viac opticky oddeli a nebudu sa nam jednotlive riadky mylit :-)

    dec 20, 2011
  • anon
    nechapem
    igorik (bez overenia)

    Keby si klikol na tu zalozku Najblizsie spolujazdy, tak by si zistil ze si tam mozes zadat datum od - do.

    O com mimochodom pisem aj v tomto blogu.

    Tzn ak hladas spolujazdu tyzden a viac dopredu, tak si zadas cas odkedy spolujazdu hladas, a zobrazi ti to LEN tie spolujazdy, ktore sa konaju od toho (alebo od - do) datumu, ktory ta zaujima.

    Na rozdiel od kalendara teda dostanes iba spolujazdy v case, ktory je pre teba zaujimavy, a aj s dalsimi doplnujucimi info.

    dec 20, 2011
  • Obrázok používateľa Pyrate
    mam pocit ze mysli cas v
    Pyrate

    mam pocit ze mysli cas v ramci jedneho dna... ak chcem cestovat buduci mesiac poobede, tak z najblizsich 250 spolujazd moze byt pre mna zaujimavych 30 ktore su iba popoludni, a rozklikavat kvoli tomu manualne vsetky... 

    dec 20, 2011
  • Obrázok používateľa damjan
    naaa
    damjan

    myslel som ten mesacny kalendar - jednoducho aby tam bol cas a nick. v opacnom pripade pre mna ten kalendar absolutne straca vyznam (a predtym som si vystacil len s nim). Ak tam predtym bolo mrte poloziek, preco sa to teraz musi prehupnut do opacneho extremu? ked tam vidim 10krat "Praha-Bratislava" tak mi je hned "jasne", ktoru si vyberiem :-) ja totiz vyberam podla casu odchodu a sofera, a to sa vedla seba do 1 riadku zmesti a tak nevidim dovod to tam nedat.

    a inak trochu som skusil vyhladavanie a dopracoval som sa k tomuto:

    http://www.somvprahe.sk/spolujazda/ponuky/najblizsie?field_spoluj_compu_odkial_cez_me_value=praha&fi...

    - tu ani srnky netusia, o ake datumy ide, predpokladam ze tak to nema fungovat. igor mohol si nam to dat par ludom na otestovanie pred napisanim oslavneho blogu.. ale inak samozrejme chvalim snahu o zlepsenie!!

    dec 20, 2011
  • anon
    otestovane to je dobre
    igorik (bez overenia)

    otestovane to je dobre, nejake chybky sa najdu vzdy. Napis mi prosim do sukromnej spravy postup ako si sa k tej chybe dopracoval.

    Co sa tyka nazorov na vzhlad a funkcionalitu, kolko ludi, tolko chuti, v nejakom stave sa to musi spustit.

    V mojom okoli je prave maximalna spokojnost so sucasnym kalendarom, takze sa uvidi casom, a podla roznych dalsich ohlasov, ci tam a nieco pribudne. Konkretne si myslim, ze ten datum tam casom pribudne, ale nepredbiehajme.

    Nick urcite nepribudne, kto chce, si to rozklikne, a v ramci rozkliknutia uvidi naviac hodnotenie toho ktoreho sofera a dalsie info. Kto chce vidiet vsetko prehladne, pouzije zalozku Najnovsie spolujazdy. Nie je dovod mat vsetko vsade, inak to je gulas.

    dec 20, 2011
  • Obrázok používateľa damjan
    ale ved nechod na mna
    damjan

    s touto zapornou logikou :) nechcem gulas a vsetko vsade, to bol ten predchadzajuci stav a teda bol dost zly :) chcem pridat 2 polozky. "Nick urcite nepribudne" - prosim ta a preco urcite? to mas z prieskumu mienky? :-] ved ked ponuka spolujazdu znamy resp. mnou overeny sofer, jednoducho clovek s kt. chcem ist, tak s nim pojdem aj ked budem musiet rozkliknut vsetkych 12 inzeratov, rozdiel je akurat ten ze v tom 2. pripade si zanadavam ako si to pokaslal* :-]

    (a inak to co si napisal "ten datum tam casom pribudne, ale nepredbiehajme" viem ze si myslel cas, ale takto je to velmi vtipne.. :D v podstate to vystihuje* tempo vyvoja stranky - po chvale aj trocha kritiky)

    *imo

    dec 20, 2011
  • anon
    nevidim na to ziaden dovod
    igorik (bez overenia)

    preco som ti pisal v komentari vyssie, nevidim na to ziaden dovod. kalendar nema nahradzovat podrobny zoznam ktory je napr. v tych Najnovsich spolujazdach, kalendar je mesacny prehlad spolujazd, rozdeleny po dnoch.

    niekolko nickov mozes poznat, vsetky urcite nepoznas, a spolujazdu si tak ci tak rozkliknes. (a dozvies sa tam napr. aj to hodnotenie sofera), takze informacia o nicku je tak ci tak uzitocna len ciastocne.

    negativum pridania nicku je, ze by to dvoijnasobne predlzilo kalendar (miesto jedneho riadka pre spolujazdu by boli dva, s datumom dokonca tri).

    dec 20, 2011
  • Obrázok používateľa damjan
    kua
    damjan

    ako ti to vysvetlim? :)

    nick ma pre mna velky vyznam, naco je mne vidiet hodnotenia vsetkych (12) soferov ak dopredu viem ze pojdem s tym ktoreho poznam a chcem s nim defaultne ist, ak pojde v ten den a cca ten cas? (ktoreho poznam - myslim v prvom rade ako sofera! ked niekoho poznam aj inak, je to len bonus, ale ten je pri vybere spolujazdy pre mna druhorady, chapes, nejde mi o to, ze "aha tohto cloveka poznam, super som sa s nim v piatok ozral, tak pojdem s nim", mam prave na mysli to ked poznam cloveka ako sofera s ktorym bola naviac cesta prijemna, tak ma nezaujimaju ostatne inzeraty). osobne mi teda ide o tu usporu casu a nervov, o to ze chcem na 1 strane vidiet tie 3 dolezite informacie kt. mi skoro urcite postacia na vyber a nebudem musiet klikat okolo (ono nielen sofer ale aj cas moj vyber vzdy dost zuzi, nie som casovo tak flexibilny aby som mohol ist na slovensko v dany den v hocijaky cas od rana do vecera, pre mna je podla okolnosti zaujimave vzdy len uzke okienko dna). btw este k tym soferom, tak isto neklikam na inzeraty ludi s ktorymi sa necitim fajn a s ktorymi tym padom nechcem ist. takze zase uspora casu, ked nemusim otvorit a zavriet tab s ich inzeratom.

    jo a inak nick sa v kalendari zmesti do 1 riadku SPOLU s casom (ako som uz pisal v 1. komentari), takze neviem ako by to malo kalendaru realne ublizit, tou dlzkou vravis? a ako sme to mohli vydrzat predtym? :-D ak tam pridas tento riadok navyse s casom a nickom moze to kalendar iba sprehladnit, lebo sa nestane ze v polovici zoznamu "Praha-Bratislava" sa zarazim a neviem na ktory som uz klikol 2x a na ktory vobec, a zase ta uspora casu..

    a prestan pisat "datum" miesto "casu", stracam sa v tom :)

    dec 21, 2011
  • Obrázok používateľa damjan
    k tej chybe
    damjan

    toto je postup ako som sa dopracoval k TEJ chybe v zalozke "Najbližšie ponuky spolujazdy":

    1. vyplnil som Odkiaľ: Praha

    2. vyplnil som Kam: Bratislava

    3. stlacil som Hľadať

    dobre otestovane, hej? ;-P

    dec 22, 2011
  • Obrázok používateľa juki
    boze Igorik sak nebud taky
    juki

    boze Igorik sak nebud taky jesitny ! Ludia ti tu robia testy v ostrom provoze a ty sa na nich za to hnevas?

    dec 22, 2011
  • Obrázok používateľa aron
    Kalendar mi pride OK. Aj ten
    aron

    Kalendar mi pride OK. Aj ten prehladovy portal spolujazdy vypada na zaciatok fajn, design ma cas.

    Mozno by sa dalo v tom kalendari urobit nieco take, ako fungovalo kedysi, tie bubliny kde bol taky strucny suhrn a tam napr. uviest cas. Aby bola aj koza nazdrata aj vlk sa nenudil :-)

    dec 20, 2011
  • Obrázok používateľa ovečka
    suhlas
    ovečka

    zrovna som to chcela pripísať. neviem nakoľko je to náročné na realizáciu, ale bublinka je bežne používaná vec, predtým tu bola a teraz by to  bolo super riešenie :)

    dec 20, 2011
  • anon
    dobry napad
    igorik (bez overenia)

    dobry napad ludia s tou bublinou, dam to do to do listu. :)

    dec 20, 2011
  • Obrázok používateľa fero
    ladit ladit ladit
    fero

    - stale je nutne vyplnit meno a priezvisko. Prosim ta, zrus to uz konecne. Hlavne tu vetu, ze je to viditelne iba registrovanym clenom a nie vyhladavacom. Koho tu chces opit rozkom?! Kolko soferov si uz vyplnilo prave meno/priezvisko?

    - v hodnoteni spolujazdcov je pomenovany stlpec "hodnoteny sofer", ale ma byt "hodnoteny spolujazdec". Je to matuce, pretoze som chvilu nevedel ci klikam zle alebo zas nieco nefunguje

    - qvitujem to, ze je mozne hodnotit len raz ale pridavat viac komentov pre konkretneho sofera. Good work. Prosim preto o odstranenie vsetkych komentov a hodnotenia k nicku aron, pretoze som sa s nim neviezol.

    - neprisiel som na to ako pridat hodnotenie pre noveho sofera. Malo by to byt pri profile! Celkovo, kym som naklikal aspon toho arona, tak presiel riadny kus chvile. User friendly 1/10. Nehrozi, ze by toto niekto klikal, kto to vyslovene nechce a nenajde si na to TAKY kus trpezlivosti.

    - je nutne vytvorit nejaky popis toho ako spolujazda funguje. Ze je najprv nutne sa prihlasit, potom vytvorit profil sofera a az potom pridat spolujazdu je pre mna pomaly rocket science. Hlavne je vrazda, ze musis meno/priezvisko vyplnat dvakrat, raz pri normalnom profile a raz pri profile sofera. Mylim sa snad?!

    - pri hodnoteni sofera si MUSIS vytvorit profil spolujazdca. Naco?!?!?

    - neviem, ale aj tak, cim viac features, tym viac to odradza od pouzivania. Celkovo je styl MUSIS, viac destruktivny, nez konstruktivny. Kto si vytvorit profil chce, nech si ho vytvori, moze tak dostat hodnotenie, bude viac doveryhodny. Kto nechce, asi pojde inam, spolujazdy na nete rastu ako huby po dazdi.

    dec 21, 2011
  • anon
    odpoved
    igorik (bez overenia)

    - meno a priezvisko uz nie je povinne vyplnit, presne ako pisem. rovnako plati to, ze tieto udaje nie su dostupne cez vyhladavace a vidia ich iba prihlaseni uzivatelia. opijat rozkom nikoho nepotrebujem, ako opity mozes posobit s podobnym stylom diskusie jedine ty.

    kto chce si to vyplni, necha vyplnene, kto nechce, nemusi.

     

    - odkaz na profil sofera/spolujazdca je profile kazdeho uzivatela - v bloku spolujazda, plus na stranke spolujazda mozes vyhladavat podla mena soferov aj spolujazdcov.  na rozdiel od teba na to prislo uz kopec ludi ktori pridali uz kopec hodnoteni, viz odkaz na hodnotenia na somvprahe.sk/spolujazda. moznosti zlepsenia su ale samozrejme vzdy, konkretnym zlepsovacim napadom som otvoreny.

     

    -stlpec hodnoteny sofer bol premenovany, dik za upozornenie

     

    - vela veci sa robi automaticky, intuitivne. Napr. ked chces pridat spolujazdu, a nemas profil sofera, tak ta to namiesto na pridanie spolujazdy automaticky presmeruje najprv na vytvorenie profilu sofera (a je tam vyrazne info k comu profil sluzi) a ked si profil vyplnis, tak ta to automaticky presmeruje spat na pridanie spolujazdy (pokial ta to odtial pred tym presmerovalo na vytvorenie profilu), takze plynule pokracujes.

    suhlasim ale, ze popis ako spolujazda funguje by bol fajn.

     

    - ak chces niekoho hodnotit, pouzivat hviezdickove hodnotenie, tak by si s tym clovekom mal mat skusenost zo spolujazdy na somvprahe.sk, tzn. mal by si byt spolujazdec. profil je nutny prave pre to, aby aj dotycnemu soferi mohli dat hodnotenie ako spolujazdcovi.

    zaroven to je dolezite pre pripadnu dalsiu komunikaciu o novinkach a zmenach, ktore by som pisal soferom, alebo spolujazdcom. tym, ze ma niekto vytvoreny profil sofera alebo spolujazdca, je jasne ze ma zaujem o spolujazdu ci uz ako sofer, alebo ako spolujazdec (alebo aj aj). potom mozem napr. napisat sukromnu spravu ci ine info o nejakych specialnych novinkach alebo upravach len tejto skupine a nie dalsim 13,000 clenom. 

    dec 21, 2011
  • Obrázok používateľa fero
    tester :)
    fero

    Meno, priezvisko: Ahaaaaaa, ale to, ze ta pri zmazani policok a kliknuti na "ulozit" vrati na formular s cervenym obdlznikom "Chyba meno a priezvisko..." je predsa chyba. Spravne ta to ma aspon upozornit, ze profil bol ulozeny ak uz nie vratit na nejaku uvodnu stranku profilu. Ved takymto (spravnym) spodobom ti to funguje na celej stranke, nehovoriac o tom, ze tak funguje cely svet. Bol som cely cas v tom, ze moje meno a priezvisko sa ako prazdna hodnota neulozi a neulozi! A nie len ja, obabrali sme sa na tom dvaja.

    Profil sofera a spolujazdca uz vidim. Ale, nehnevaj sa na mna, je totalne zaplacany kdesi na konci. Hladal som ho naozaj velmi dlho a nasiel az podla tvojho navodu. Je to moja chyba? Ja sa totiz obcas totalne stracam v tom co je kde, mas to tu splacane skrz naskrz, vsetko vsade. Snazim sa nerobit zo seba blbca ale proste to nejde.

    Aby si bol v obraze. Dostavas tento feedback preto, lebo vyuzivam spolujazdu a chcem niecim pomoct, prispiet. Nebavi ma hladat chyby arobit ti testera. Nebavi ma ani pisat reakcie. Som IT a asi som zdegenerovany zo svojej roboty ale moja intuicia na tejto stranke proste nefunguje. Robim ja nieco zle? Ja by som len rad pomohol, nie kritizoval.

    dec 21, 2011
  • Obrázok používateľa juki
    vidim to velmi podobne:P
    juki

    vidim to velmi podobne:P radsej by som uprednostnil prehladnost a jednoduchost

    dec 21, 2011
  • anon
    to je fajn
    igorik (bez overenia)

    to je fajn ze davas feedback, o to mi ide. ale aj o formu, a uroven.

    zacinat svoj komentar obvinovanim o opiti rohlikom, a podobnymi recami je podla mna dost nevhodne a mna to uraza. Nehovoriac o tom, ze komentujes nieco, co mas zadarmo, a niekto na tom pracuje po nociach a cez vikendy, vo svojom volnom casem aby si to mohol vyuzivat.

    navrhujem to uzavriet a venovat sa konkretnym chybam.

    to co pises s tym menom je chyba, nema to tak fungovat, a prave som to opravil.

    dec 21, 2011
  • Obrázok používateľa bassline
    Ahoj Igorik.Uz som o tom
    bassline

    Ahoj Igorik.

    Uz som o tom chcel pisat davnejsie, ale teraz je akosi na to vhodnejsia prilezitost. Skus sa trochu zastavit a pouvazovat nad tym, o co sa vlastne snazis. Rozhodol si sa vytvorit tento web a sam na tom makas. Je to bezpochyby obdivuhodne, pomohol si tym (a pomahas) strasne vela ludom. A mozno si to ani neuvedomujes, ale touto strankou zasadne ovplyvnujes osudy mnohych ludi regular_smile.gif.  Vytvoril si jedinecny projekt usity na mieru pre slovakov v Prahe, ktory nema konkurenciu.

    Predpokladam, ze to robis pretoze ta to bavi,naplna a zaroven chces pomahat inym ludom. Snazis sa to neustale zlepsovat a vyvyjat, co je vyborne, pretoze tento web stale uspesne zije. Pri Tvojej snahe to zlepsovat k lepsiemu tu vidim ale jeden celkom dolezity problem, ktory si mozno neuvedomujes. Zabudas na to, ze tento web robis v prvom rade pre ludi a ich spokojnost, nie pre seba.  Tvoja praca na tomto webe dava zmysel iba vtedy, ak sa snazis vyjst v ustrety tomu, co uzivatelia chcu. Ja to vidim skor tak, ze o vsetkych novych napadoch a vylepseniach rozhodujes viacmenej sam. Makas na tom sam a vysledok potom predlozis uzivatelom viacmenej ako hotovu vec. A ocakavas ze ti to pochvalia, budu spokojni a upozornia ta pripadne na drobne kozmeticke chybycky. A ked sa niekto ozve s ostrejsou kritikou, dotkne sa ta to a vytiahnes argument ze neni fer ak niekto nieco kritizuje co je zadarmo - tym si ale vlastne kopes vlastny hrob, pretoze odozenies ludi. A ked ludia odidu (jasne ze vsetci neodidu, ale myslim to principialne), tak to cele prestava mat zmysel, lebo to vlastne robis pre nich...Kritika (hoc aj ostro podana, je zbytocne si to brat osobne) je to najlepsie co mozes dostat, ak chces zlepsovat tento web.

    Ja by som na tvojom mieste postupoval takto:

    1. Vyvyjat web s uzivatelmi.

    Napad na vylepsenie najprv skonzultovat s uzivatelmi. Zobrat od nich vsetky pripomienky a na zaklade toho upravit povodnu myslienku. A az vtedy novy napad implementovat. Nie implementovat novinku a ktorej nikto nic nevie a potom nam das prekvapenie  regular_smile.gif.

     

    2. Ak sa ti nechce cakat na pripomienky uzivatelov, tak si najdi nejakeho partaka, ktory je v tom macher. Niekoho, kto by ti pomahal s koncepciou " intuitivnosti " tohoto webu. 

     

    Proste niekedy nie je moc efektivne robit vsetko sam. Viac sikovnych ludi, kazdy sikovny v niecom inom, tak ti ked sa spoja, je ovela vacsia sanca ze vznike uspesny vysledok, ako keby to robil vsetko iba jeden.

     

    Vesele Vianoce regular_smile.gif

    dec 24, 2011
  • Obrázok používateľa Barchen
    Nutnosť vytvoriť si oba profily?
    Barchen

    Ahoj Igor,

    vytvorila som si profil šoféra, ale na to, aby som videla profily iných šoférov si musím vytvoriť aj profil spolujazdca. Pokiaľ to tak je a ja nerobím nejakú chybu, je to naozaj nutné? Ďakujem

    dec 21, 2011
  • anon
    oprava
    igorik (bez overenia)

    oprava, vcera som sa sam zmiatol, nie je to nutne, :) ale priamo zo spolujazdy to vidia len ti, co maju profil spolujazdca, tak to zmenim.

    Edit: zmenene, uz aj priamo na spolujazde uvidis informacie k soferovi a jeho hodnotenie, aj ked nemas profil spolujazdca.Ak budes chciet vidiet kontaktne udaje na sofera, k tomu bude potrebne si profil spolujazdca vytvorit.

    dec 22, 2011
  • Obrázok používateľa Romlis
    chvalim tu ikonku ktora sa
    Romlis

    chvalim tu ikonku ktora sa objavi v profile sofera v pripade, ze neprevazam zvierata...moc sa mi paci :)

    dec 21, 2011
  • Obrázok používateľa JaUjcik
    pekne sa to tu rozsiruje,
    JaUjcik

    pekne sa to tu rozsiruje, chvalim.

     

    Len dodam ze mi chyba moznost zadat aj mesto ktore nieje v zozname. ( najblizsie 2 mesiace cestujem aj do nemecka a sam kludne by som niekoho vzial zadat nemecke mesto sa neda a ked sam cesky prechod co je mala dedina povecine nikomu to nic nepovie)

    a Druha malickost je alebo som ju nenasiel ako ju previest. Hodnotenie clena spolujazdca, aj ked nema vytvoreny profil. Na vianocnu spolujazdu si slecna *mirakell* objednala 2 miesta pre brata. Den pred vianocami resp. odchodom tuto objednavku zrusil a ja som siel domov autom sam, a pritom som ostatnych odmietol. Viem ze sa nieco take stat moze, ale sofer by otom mal vediet a rozhodnut sa sam, a nie nikto ho natahuje do posledneho dna.

    dec 26, 2011