Falosne listky na koncert

Ahojky,

tak sa chcem podelit o nevsedny zazitok zo vcerajska.

Sli sme na koncert Roxette v O2 Arene. Vystali sme si frontu na kontrolu a ked sme nou presli, davali sme listky do masinky, a zrazu nastalo nemile prekvapenie. Nespravny kod! Hlasila masina.

Pristupila k nam slecna, ktora nam hned referovala, ze nam to ani nepojde. Lebo mame falosne listky. My sme sa dost cudovali, lebo nevyzerali ako falsifikat, mali aj ochranne znamky a ciarove kody, proste boli ako prave. Zrazu nam otvorila papiere, ktore mala u seba, a tam mala presne takychto listkov celu kopu, ktoru uz v ten den vyzbierala.

Takze falosne vraj maju vacsinou uplne rovnaky ciarovy kod - ano. Cisla su sice ine, ale kod zostava rovnaky. Dalej u cisla listka chyba razitko predajneho miesta.

Viac postrehov je aj tuto z ineho koncertu>

http://www.novinky.cz/kultura/166439-na-koncert-nohavici-se-nedostaly-desitky-lidi-koupily-falesne-l...

Mne bolo trochu podozrive, ze nove listky su tak trochu osuchane, akoby boli stare. A teraz to podstatne. Kupili sme ich na AUKRE, a asi o 40% drahsie nez originalne mali byt. Uz aj to mohlo byt varovnym signalom, aby sme to neskusali.

Na obrazku mozete vidiet nase falosne listky. Ale ked sme stali v tej fronte, tak sme sa cudovali, ze ostatni maju ine listky - modre, alebo take ako sa klasicky vydavaju v sazke pri tipovani.

Ale aj dost ludi pred nami odchadzalo s dlhym nosom, a mali tie "sazkove" listky. 

My sme mali jedno velke stastie. Mali sme pri sebe este nejaku hotovost, a sli sme priamo na pokladnu, kde sme to dali dokopy a kupili sme si dva listky, sice na nie velmi lukrativne miesto, ale hlavne boli prave. A ked sme uz boli na 4.poschodi, presli sme proti podiu, kde bolo super ozvucenie, a uzili sme si to snad lepsie, ako keby sme boli pred podiom.

Zamrzi len ta strata penazi. Falosni producenti si tak prisli na slusnu sumu, lebo podla clankov na internete takto predali na stovky listkov, a prisli si na nejakeho pol miliona korun.

Tak ak nechcete aj vy dat zarabat takymto darmozracom, kupujte si radsej listky na originalnych predajnych miestach, a mate istotu, ze nebudete neprijemne prekvapeni. A aj ked to nebudu najzelanejsie miesta, vzdy je sanca prejst sa inam, a uzit si to aj tak;) A je zvlastne, ze sa pisalo, ze su beznadejne vypredane, a my sme ich este 5 minut pred osmou zohnali, ze ? ;) Aj ked sala bola fakt na prasknutie--to je fakt.

Majte sa;)

 

 

[ibimage==469100==Velky_obrazok_do_clanku==none==self==ibimage_Zarovnat_nalavo]

 

[ibimage==469099==Velky_obrazok_do_clanku==none==self==ibimage_Zarovnat_nalavo]

Zaraď článok do kategórie: 

Komentáre (30)

  • Obrázok používateľa visnicka
    este jeden tip
    visnicka

    Ked sa pozriete na ciarovy kod, ciary musia byt uplne rovne, bez nejakych vykyvov, v tom pripade je vidno, ze nebola pouzita ta spravna tlaciarenska metoda. Je to vidiet ako dalsi rozdiel na listkoch. Tie falsifikaty maju kod skoro ako EKG len v mensom;)

    jún 06, 2011
  • Obrázok používateľa wasko
    obrazky
    wasko

    Mrzi ma co sa Vam prihodilo, myslim ze to riesitelne je minimalne cez spravcu Aukra alebo nie? 

    p.s. ktory z tych obrazkov je fake? obidva?

    jún 06, 2011
  • Obrázok používateľa visnicka
    diky wasko, obidva su fake
    visnicka

    nasa chyba, ked sme hlupi ...nabuduce budeme snad ostrazitejsi...

    Tu su tie spravne, ktore sme kupili na pokladni:[ibimage==469102==Velky_obrazok_do_clanku==none==self==ibimage_Zarovnat_nalavo]

    jún 06, 2011
  • Obrázok používateľa miso
    chyba?
    miso

    >> Kupili sme ich na AUKRE, a asi o 40% drahsie nez originalne mali byt.

     

    Snad lacnejsie?

    jún 06, 2011
  • Obrázok používateľa visnicka
    nie nie - drahsie
    visnicka

    snazia sa zarobit na tom, ze sa zverejnuje,z e su vypredane, tak ich rpedavaju za este vyssiu cenu!

    jún 06, 2011
  • Obrázok používateľa lubo-86
    no ja
    lubo-86

    teda neviem, či je to nejaký vtip :D ale už len to, že niekto zaplatí na aukre 40% viac za lístok, bez toho, aby si overil, či sú vypredané (aj keby boli, tak to inde nekúpim) preboha, nemám slov, a lútosť žiadna

    jún 06, 2011
  • Obrázok používateľa damjan
    jj
    damjan

    presne tak: WTF?! i ked mne jej luto trochu je.. (a chapem ze v pripade Roxxette ide vsetka ostrazitost bokom :-P)

    jún 06, 2011
  • Obrázok používateľa Dubak
    co je na tom divne?
    Dubak

    Nechapem co je divne na tom ze niekto kupi listok cez inzerat na koncert ktory je vypredany. Myslim ze takych co kupili a nemozu ist je malo a tada vecsina ponukanych je od priekupnikov. takze ak chcem ist tak kupim. A tiez neviem ako by som riesil falosne listky....

    jún 06, 2011
  • Obrázok používateľa damjan
    "drobna" poznamka
    damjan

    koncert NEBOL vypredany a slecna si to nezistila. takze preto - WTF?!

    jún 06, 2011
  • Obrázok používateľa Dubak
    nie je pravda
    Dubak

    Koncert bol davno vypredany, sam som to davnejsie u organizatora zistoval. Na mieste mozno dopredavali listky ktore niekto neprevzal a pod. Ale v predpredaji lisky nepredavali uz davnejsie.

     

    Posloupnost diskuse

    Reakce E-mailem (Live Nation CZ)
    29/03/2011 08.07 dop.

    Dobrý den,

    pražský koncert kapely Roxette je již bohužel vyprodaný.

    S pozdravem

    Radka Scavinová
    LIVE NATION

     

    jún 06, 2011
  • Obrázok používateľa visnicka
    presne
    visnicka

    a my sme to z aukra kupovali asi 4 dni pred koncertom

    jún 06, 2011
  • Obrázok používateľa damjan
    no to je fajn
    damjan

    ale ty si sa informoval u zdroja (kedze si tam chcel ist), zatial co ja som sa riadil tymto komentom od autorky clanku:

    "snazia sa zarobit na tom, ze sa zverejnuje,z e su vypredane, tak ich rpedavaju za este vyssiu cenu!"

    - tak snad mi odpustis ze to ona zle naformulovala .-) ty chapes, co hentym chcela povedat? :) co uz ale chapem aj ja, je ze bolo naozaj vypredane, a ze o tejto skutocnosti autorka vedela nez isla nakupovat na aukre (a ze to teda s nou nie je take zle..). takze to nemusime dalej rozmazavat, clanok je poucny, ponaucenie som si z neho odniesol, visnicka diky ti a daj si bacha nabuduce

    jún 06, 2011
  • Obrázok používateľa visnicka
    lutost?
    visnicka

    Mne nejde o to , aby ste ma lutovali. Ked je zname ze listky su vypredane, tak ich zhaname tam, kde sa da. Aj na aukre. To ze nakoniec na pokladni bolo dostat dve listky uplne hore, to je ina vec. Cez net sa zohnat urcite nedali.

    Takze toto ma sluzit ako pomoc tym, ktori by v buducnosti riesili listky rovnako ako my, a skoncili na prekvapenie rovnako. Uz priamo tam bolo vela takych, co odchadzali s dlhym nosom. Tak aby ste sa tomu vyhli, ved najlepsie je ucit sa na chybach cudzich, ci? Stat sa to moze komukolvek.

    Okrem toho , Roxette mame velmi radi, a kedze sme si listky normalne nestihli kupit, tak sme to riesili touto formou.

    Apropo, jasne ze to budeme riesit s policiou, ak to neporiesime s tym, co nam to predal : D

     

    jún 06, 2011
  • Obrázok používateľa lubo-86
    mne
    lubo-86

    osobne to je jedno, nech si každý kupuje čo chce, kde chce, len mi celý ten príbeh prišiel ako zlý vtip alebo niečo podobné, jednoducho v dnešnej dobe to neviem pochopiť (o to viac, že to boli Roxette), keď niekam chcem ísť, tak si kúpim lístok oficiálne dopredu, keď nezoženiem, tak ho inde nekupujem (pokial to nie je rodina, alebo niekto, o kom viem, že ho kúpil normálne) ale keď nie sú, tak nie sú, ja mám smolu, a určite by som zaň nedal viac ako stál, to že niekto ochotný je, to je druhá vec, jeho osobná, ja som sa len vyjadril

     

    jún 06, 2011
  • Obrázok používateľa Anna70
    Sme ľudia a robíme chyby
    Anna70

    Už je to tak

    Mar 15, 2012
  • Obrázok používateľa Anna70
    Súhlasím, aj keď sme ľudia a robíme chyby
    Anna70

    Nakoniec je to len naša chyba. Ja si kupujem lístky len originál a vždy oficiálne. Robím to aj z eurami, a inými vecami. Dúfam, že nabudúce budete múdrejší. Som rada, že ste si nakoniec koncert užili. V dnešnej dobe treba byť ostražitý v každej aktivite, pretože svet je jedna veľká lož. Prajem pekný deň. Anna

    Mar 15, 2012
  • Obrázok používateľa Pyrate
    zhodou nahod boli vymazane
    Pyrate

    zhodou nahod boli vymazane obe kopie posledneho duplicitneho komentara od visnicky

    (jeden mnou, jeden dalsim z mini-adminov)... embaressed smile omluva a prosba a znovu-napisanie autorkou 

    jún 06, 2011
  • Obrázok používateľa FotoModo
    Nahod link na predajcu na Aukre
    FotoModo

    ono bude tazke ho najst, pretoze ti ludia sa pri takomto byznyse pripravia na to, ze ich bude vela ludi nahanat...

    Telefon bola urcite dobijacka, a uz nefunkcna. Adresa odosielatela urcite daky panelak s x menami, kam si na chvilu niekto zmenil meno na schranke a po doruceni overovacieho hesla z Aukra to meno vymenil za svoje, coz by znamenalo, ze podvodnik byva v tom dome, ale je x moznosti, ako si dat dorucit overovaci kod na kde jaku schranku, po box atd. To iste bolo vraj aj s majstrovstvach sveta. Jedina sanca nechat si listok kupit znamym na mieste a nim nechat poslat, lebo nie kazdy byva v Prahe ci v BA, aby mohol vybehnut hore dole len pre listky.

    jún 07, 2011
  • Obrázok používateľa kiklop
    suhlas
    kiklop

    bude to tazke, ale to neznaena ze by to nemal skusit.. Rozhodne by som nahlasil aukru ze dana osoba s usmevom predava falosne listky. Aukro si uz dokaze zistit kolko ich vlastne predal, a ma aspon nejake voditka ako danu osobu vystopovat.. Rovnako je mozne podat hromadne trestne oznamenie, a nech sa snazi policia..

    jún 07, 2011
  • Obrázok používateľa FotoModo
    Aukro...
    FotoModo

    sám tam predávam nejaké veci a mám skúsenosť, že na Aukre je 70% ponúkaného tovaru falošných. Falošné pamäťové karty, sluchátka, hodinky, cigary, parfémy, oblečenie, topánky, skrátka úplne všetko. Aukro z toho má tučné provízie a poplatky, takže v ich záujme nie je aktívne odstraňovanie podozrivých aukcií, ale až keď ich ľudia začnú bombardovať, že konkrétna aukcia je podozrivá. Predajca urobí to, že zrušenú aukciu vystaví znova, po zablokovaní účtu si otvorí nový...  Ja som tam chvíľu vystavoval informatívne aukcie na falošné sluchátka a pamäťové karty, pár ľudí mi napísalo, že super, že ďakujú za cenné informácie, ale nakoniec to niekto bonzol a aukcia mi bola zrušená pre porušenie obchodních podmínek a nebudem riskovať zrušenie konta, ale malo to oveľa viac návštev, ako keby to ľudia hľadali vo fóre, kam ľudia zablúdia, až ich niekto napáli.

    jún 07, 2011
  • Obrázok používateľa visnicka
    ziadnu paniku
    visnicka

    My sme pre istotu nesli hned na policiu, ale napisali sme jemu, a vyzera to tak, ze on sam o tom nevedel. Teraz to bude riesit s tym, od koho tie listky kupil on- asi za lepsiu cenu, ktovie. .. Lebo vraj ich predal viac. AKo sam poznamenal, ...to bude pruser...

    A peniaze slubil vratit, tak uvidime.

    Ale celkovo ma na aukre dobre hodnotenia, tak je to aj v jeho zaujme, aby neprisiel o ine ksefty.

    Ale urcite bude poskodenych viac. Takze clovek fakt nikdy nevie;o)

    jún 07, 2011
  • Obrázok používateľa Dubak
    hmmm
    Dubak

    ja by som mu moc casu nedaval. Lebo vas moze tahat za nos dlho ze to riesi a pod. Proste listky su falosne, bud budu peniaze spet do 3 dni alebo hlasenie na policiu.

    jún 07, 2011
  • Obrázok používateľa damjan
    bu bu bu
    damjan

    ziadnu paniku. typek s nou komunikuje, aj on je teda pravdepodobne obetou. vyhrazat sa mu hned policiou (alebo podat nanho o 3 dni hlasenie) je imho trochu scestne..

    jún 07, 2011
  • anon
    to neni panika
    igorik (bez overenia)

    to neni panika. Visnicku absolutne nemusi zaujimat ako si to on vyriesi s tym s kym kupil listky.

    Visnicka je ta, ktorej predal falosne listky (a moze byt rada ze sa vobec so stastim dostala na koncert), a ktora na mu hrozi trestnym oznamenim.

    Ci uz mu veri ze je obetou je jej vec, ale mala by ist na neho tvrdo, a nenatahovat to, presne ako pise Dubak.

    Nie je ziaden rozumny dovod preco by to mala (alebo preco by sa mala ) nechat natahovat.

    jún 07, 2011
  • Obrázok používateľa FotoModo
    To je sice pravda
    FotoModo

    ale predajca moze namietat, ze on predal  pohode listky a nech kupujici dokaze, ze mu ich on predal... Ale ked uz zareagoval, ze ups, o la la, tak reaguje aspon v smere, ze mu to nie je lahostajne a nepodozrieva. Drzim palec.

    jún 07, 2011
  • Obrázok používateľa damjan
    .
    damjan

    ale to by ju musel najprv zacat natahovat.

    ok, z mojho pohladu, keby som bol na jej mieste: ked nadobudnem pocit, ze ma natahuje, riesim to hoci aj cez policiu, teda najprv mu tym len pohrozim.. ok, dlzi mi prachy, to je jasne. a to este mam stastie, ze viem kto mi dlzi prachy, a to ze so mnou komunikuje je rozhodne dobry signal. som schopny aj pochopit, ak napise ze nema hned peniaze, vyplata moze byt naozaj az o tyzden atd.. ak si myslis, ze za tyzden uz bude na Velkonocnych ostrovoch kde uz bude cely zivot zit s lupom z tohto koncertu, tak si nepomozes ani tym okamzitym oznamenim, lebo uz teraz je v lietadle.. jednoducho ked mam pocit ze jednam s typkom ktory je v tomto tiez obetou, tak tomu prisposobim svoje jednanie, nepresviedcam sa ze ma musel umyselne odrbat, ani si nevravim ze je to vlastne jedno lebo mne staci vediet len to ze ON mi dlzi a ON mi tie prachy DA HNED lebo su to MOJE prachy a keby nieco tak POLICIA to HNED vybavi za mna (ta urcite nema nic lepsie na praci).. pri troche kludu a pekneho jednania je vacsia sanca vidiet prachy skor ako ked budem jednat ako priposraty imbecil, ktory mu hned pohrozi policiou alebo ho najlepsie hned uda...

    takze tolko som chcel.. ze princip je fajn, ale pristup je tiez dolezity. ale co to tu kecam, podme mu vypalit byt, ved ked vieme kde byva.. dobru noc.

    jún 08, 2011
  • Obrázok používateľa visnicka
    dobra sprava
    visnicka

    Chlapec sa vykupil, peniaze su naspat. Akurat pozaduje zaslanie listkov naspat. Tak neviem co s nimi bude robit. Asi ich sam pojde nahlasit...a toho co ich predal jemu;))

    Aspon ze to ma dobry koniec;))

    Diky vsetkym za podporu, a nech nas tito "producenti " obchadzaju ;))

     

    jún 10, 2011
  • Obrázok používateľa ovečka
    aukro
    ovečka

    ahoj. je to nemile. dufam ze si dala poriadne negativny komentar na uzivatela aukra. bola to nejaka osoba alebo firma vlastne?

    na druhej strane, tiez som raz na aukre predala listok a bol pravy a je to fajn sposob pre niekoho, komu sa zrazu zmenia plany a chce listok predat, no zo znamych tam nikto nechce... takze by som to uplne nezatracovala.

    júl 29, 2011